Przeskocz do treści

instaluje

24 kwietnia, 2017

zdradzisz jakie jest podejście takich firm jak twoja do pompiarzy?Niestety nie wiem jakie są plany dotyczące taryf dla pomp ciepła, te decyzje są przygotowywane na wysokim szczeblu i to nie bynajmniej w spólkach energetycznych ale na poziomie ministerstw. Społki energetyczne są z większościowym udziałem skarbu państwa i to rząd decyduje o polityce cenowej w nich, pośrednio, ale zawsze.  Ja instaluję pompę Atlantic od mikiego za kilka chwil,zresztą cały system grzewczy i wentylacyjny mam od niego,byłem przy kilku montażach „sprawdzających” i nie zrezygnowałem,także wg mnie jest dobrze
Pierwszymi rachunkami z pompy pochwalę się niedługo,przy okazji wygrzewania płyty.
Sądząc z mojego zapotrzebowania,  http://klimatyzacjapolska.pl/klimatyzacja/  wyniki będą bardzo fajne a przyjmuję COP2,5
może zacieracie ręcę że sami wam się podkladamy na przyszłość jak dowalone zostaną stawki
a może przeciwnie może coś z tymi stawkami będzie ciekawego, mam takową pompę uruchomioną od tygodnia. jestem bardzo zadowolony ( na razie). jest cicho , czysto ( miałem eko…), mam ust 45*C 300l, w taniej taryfie 13-15 i dobowe zużycie to 2,5 – 3kwh = nie cały 1zł. wcześniej było 150l i ok 4-5kwh. wychodzi 3,5 – 4 razy taniej na cwu. a w zimie zobaczymy.wychodzi na to że 2 x więcej wody zużywają
jaką wielkość pompy masz , ile godzin na dobę chodzi teraz pompa [mieścisz się w 13-15?]
ja mam cwh 300 l i s10 jeżeli jest jakaś firma która montuje tobie pompę to jeżeli ma uprawnienia do pierwszego uruchomienia nie powinna skasować ciebie za nie
jeżeli nie ma uprawnień powinien to zrobić serwisant z uprawnieniami który może cię obciążyć jedynie kosztem dojazdu..
dziś rozpakowałem pompę j. zewn. to fujitsu miejsce produkcji tajlandia inne rzeczy francja itp. Masz jakiś pomysł?
Najlepiej i najszybciej przy takim agregacie kup sobie dwa duże krawężniki drogowe obsadź je na podmurówce..pozwala na projektowanie systemu pomp ciepła Aquarea w dwóch trybach: prostym oraz eksperckim. W obydwu można stworzyć projekt używając generatora, który krok po kroku przeprowadzi użytkownika przez ten proces. Aplikacja Aquarea Designer sama zaproponuje pompy ciepła, które zapewnią odpowiednią wydajność i poprą swój wybór stosownymi wykresami. W zasugerowanym projekcie  klimatyzacja do firmy  użytkownik może wprowadzać zmiany. Co więcej, program obliczy całkowite koszty ogrzewania i produkcji ciepłej wody, zużycie prądu czy COP także w przypadku używania dodatkowych źródeł ciepła jak np. panele słoneczne czy kominki lub bez nich. Aplikacja może również wykonać zestawienie wartości emisji CO2, kosztów inwestycji, utrzymania i surowców, takich jak: drewno opałowe, gaz czy ogrzewanie elektryczne. Następnie porówna je z pompą ciepła firmy Panasonic – dzięki temu projektanci będą w stanie pokazać klientowi różnice i pomogą dokonać wyboru.”
Dookoła podsyp sobie wszystko np. tłuczniem.
A agregat postaw na dwóch szynach montażowych np. z hilti.
Jeżeli chcesz bardziej zaawansowany sposób montażu gotowa ramka posadowiona na podmurówce nóżki zrobione z pręta gwintowanego fi 18-22mm zakończony stopkami..
Dzięki tym stopką gwintowanym możesz sobie łatwiej wypoziomować urządzenie..
zdaje sobie sprawe ze wiele zależy od polityki panstwa

No comments yet

Dodaj komentarz